upside down

Hari ni hari sabtu.

Sumpah bosan gila tahap kutu.

Nak study tp otak bercelaru.

Mcmane tu?

Trial dah dekat, tak sampai seminggu.

Ya Allah, knp dgn aku?

Berikan lah kekuatan kpd hambamu.

Jadikan lah hambamu ini bersyukur atas segala nikmat mu.

Tika kebahagiaan itu bukan milikku.

Dan bila apa yg aku mahu kan tidak berpihak kepadaku..

Yakinkan lah diriku,

Bahawa ramai lg di luar sana yg xdpt ap yg sudah menjadi kepunyaanku.

___________________________________________________________________

Tiba2 hati mcm dh lega and rasa nk menyanyi utk awk.

Dengar tauu. Khas utk awk B.

xD

"Di kala ku kehilangan
di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
kau ukirkan senyuman
dgn penuh sabar memujuk
Engkau menyambut, tiap kali aku terjatuh

Andai hari esok
Langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok
Dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi
KU ADA KAMU

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dgn berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh

Andai hari esok
Langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok
Dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi
KU ADA KAMU

Tidak mungkin diri ini mampu
Hidup tanpa dorongan mu

Andai hari esok
Langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok
Dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi
KU ADA KAMU..."

I LOVE YOU <3