mental disorder.


Tension gila. Bila duduk kelas yg semua budak2 dia pandai2, cuma aku je tak. mmg tension. Bila dpt paper exam, lepastu kwn2 sekeliling dpt markah top2 tp cuma aku je tak. Setiap kali, aku lah paling rendah. Teruk gila aku. Tension gila, bila tgk semua kwn2 kelas aku khusyuk nau study kt kelas, kt hostel, tp aku je tak. Aku je yg setia nak main2 kat kelas, kat rumah apatah lg, xpayah ckp, memang susah lah nk tgk aku ni nak belajar kat rumah. memang haram. selalu jugak aku beristighfar, tapi entah bila lah cahaya petunjuk ke jalan yg benar tu nak muncul. aku pun tak tahu. ini jam, SPM yg cuma bila ditolak tambahkan dgn cuti, dah xsampai 30 hari je lg pun, ak masih setia dok on9 x ingat dunia. apa nak jadi ni Izzatul? aku sendiri pun xtahu, apa jwpn yg pasti utk soalan tu.

result trial dh dpt dh. tp belum complete. tinggal lg 2. hmm puas hati? mmg tak lahh. ad certain paper yg terkandas. maksud ak, menurun. ad yg aku nak TU, tp dpt NI. Haihh. but still, aku bersyukur. berpadanan lah dgn usaha aku yg tak mencakupi segala silibus yg telah aku pelajari 2 tahun ni. ad jugak yg memang mcm budak xpenah belaja. dan memang ad yg mcm bukan budak kelas satu punya result. malu, mmg malu. tp aku dh buat tembok setebal 23 inchi kt muka aku ni. so, apa ada hal? -,-'

nak tgk mcmana rupa result aku tuu, meh sini haa..

BM --> 78
BI --> 79
Maths --> 86
Sej --> 86
Agama --> 87
Add Maths --> 58
Tasawwur --> 90
Bio --> 48
Fizik --> waiting
Chem --> waiting

Xhandsome pun kan rupa dia? BURUK! sgt buruk. :( lepas dh baca ni xpayah nk kritik apa2 pulak ok. dh baca, diam2. bukan niat nak show off ke apa kebenda. tp x salah kalau nk share kan? lagipun xde benda nya yg nak dibelagak kan mahupun dibanggakan. bukannya result aku 10 A++++++ pun! :}

jadi, macam tu lah ceritanya. smpi sini saja, sehingga bertemu lg di lain hari. BYE :)